Vyspělé Česko: Média selhávají v komunikaci zelené transformace
Mainstreamová média neumějí dostatečně a vhodně informovat o tématech
týkajících se změn klimatu, zaznělo mimo jiné na konferenci
Vyspělé Česko.
Mainstreamová média neumějí dostatečně a vhodně informovat o tématech
týkajících se změn klimatu, zaznělo mimo jiné na konferenci
Vyspělé Česko.
Přinášíme další přehled vybraných novinek za období posledního
čtvrtletí, které se pojí k udržitelnosti.
Přinášíme další přehled novinek z oblasti ESG za období prvního
čtvrtletí roku 2024.
# Aktuality # Reklama # Udržitelnost
Greenpeace nasadil dvě kampaně za ochranu lesů a oceánů ve spolupráci
s českými umělci a umělkyněmi.
Omnicom Media Group chce jako člen platformy Climate & Sustainable Leaders
Czech Republic pomoct zvýšit kredibilitu tématu udržitelnosti v českých
médiích.
Výstava ZeMě je vůbec první recyklovanou expozicí naší nejvýznamnější
muzejní instituce.
Média se informování o extrémním aspektu klimatické změny často
vyhýbají až do chvíle, než začne nabývat tragických rozměrů, píše
Oldřich Sklenář z Asociace pro mezinárodní otázky.
Druhou fázi kampaně „Pálí nás klima“ od ADC je dílem studentské
agentury GEN.