KitKat přeměňuje kovové prodejní stojany na lavičky
KitKat spolu s CzechTourism a Circu.eu přetváří vysloužilé kovové
prodejní stojany na lavičky.
KitKat spolu s CzechTourism a Circu.eu přetváří vysloužilé kovové
prodejní stojany na lavičky.
Kampaň „Dej si pauzu od mobilu“, kterou pro značku KitKat připravila
agentura VML, byla na soutěži Cannes Lions oceněna Grand Prix.
Zastoupení ve užším výběru prací má z Česka na letošním ročníku
Cannes Lions zatím kampaň pro KitKat od VML.
Novinky v podobě KitKat tabulky komunikuje kampaň s Jaromírem Jágrem nebo
Kovym.
Tři nové příchutě – Double Chocolate, slaný karamel a lískový
oříšek – přináší v podobě tabulky KitKat na český trh.
KitKat se ve své nové reklamní kampani spojuje s hitem skupiny Queen
„I want to Break Free“.
KitKat Senses, nabízející mix malých oplatek, je podpořen v televizi a
také samplingem na čerpacích stanicích Benzina.