KFC podporuje kampaní řadu Poké Bowls
Novou řadou Poké Bowls chce KFC oslovit spotřebitelé, kteří si hlídají
příjem kalorií a zdravý životní styl.
Novou řadou Poké Bowls chce KFC oslovit spotřebitelé, kteří si hlídají
příjem kalorií a zdravý životní styl.
Burger King do své nabídky zařazuje nové rostlinné nugetky, alternativu ke
kuřecímu.
McDonald’s rozšiřuje své menu o vegetariánské produkty. Pod názvem
Veggie nabídne burger, wrap i salát.
Kiosky, rozvoz nebo drive-thru. Řetězce s rychlým občerstvením tyto
kanály posilují.
# Aktuality # Retail # Reklama
Ve fast foodu jí několikrát měsíčně čtvrtina Čechů, ukazuje výzkum
Nielsen Admosphere. Největším inzerentem v segmentu je v letošním
roce KFC.
KFC,Burger King a nyní i McDonald’s do své nabídky zařadily v poslední
době nové produkty, kterými chtějí oslovit i lidi neholdující masu.
KFC plánuje letos otevřít další tři restaurace, bude jich tak mít celkem
108. Během pandemie zaznamenal boom rozvoz, počet objednávek narostl
o polovinu.
Slogan „Tak dobré, že si budete olizovat prsty“ se v době pandemie
nejeví jako bezpečný. KFC jej proto dočasně stahuje.