KB v kampani s příšerami podporuje kyberbezpečnost
Komerční banka nasazuje příšery do kampaně bojující proti rizikům
finančních podvodů.
Komerční banka nasazuje příšery do kampaně bojující proti rizikům
finančních podvodů.
Novou agenturou na správu sociálních sítí Komerční banky se stala
Image_Nation.
Grand Prix 22. ročníku soutěže Impact Czech Awards, která oceňuje práce
integrovaného marketingu, si odnesla agentura Momentum za kampaň „I love
důchod“ pro Komerční banku.
Aktivace partnerů na hudebních festivalech dalece přesahují chilli out zóny
s logem. Připravují edukační aktivity, vodní biotop, seznamku pro
nezadané či rovnou svatební obřady.
KB Penzijní společnost spustí začátkem března kampaň se svou digitální
influencerkou Just.inou.
Komerční banka spolupracovala na kampani s Cameronem Hughesem, odborníkem na
sportovní fandění.
KB SmartPay ve spolupráci s Mastercard a Komerční bankou spouští kampaň,
s níž chce přiblížit živnostníkům výhody služby PayPhone.
Data získaná z měření uhlíkové stopy reklamních kampaní využije
Komerční banka pro lepší plánování komunikace.