Češi víc využívají rozvoz potravin, častěji chodí do restaurací
Obliba rozvozu potravin u českých spotřebitelů letos vzrostla, o něco
více než před dvěma lety chodí také do restaurací, vyplývá ze studie
výzkumné agentury Ipsos.
Obliba rozvozu potravin u českých spotřebitelů letos vzrostla, o něco
více než před dvěma lety chodí také do restaurací, vyplývá ze studie
výzkumné agentury Ipsos.
# Aktuality # Retail # Marketing
Starbucks začal digitalizovat své první pobočky. Digitální menuboardy by
měly být do dvou let ve všech kavárnách.
„COOP se mění. Modernizujeme a přesouváme se do větších prostor. Již
700 obchodů je propojeno s e-shopem a nabízíme přes 70 % českých
potravin," říká Lukáš Němčík, ředitel pro rozvoj a marketing sítě.
Stejně jako Apple v technologiích nebo Nike ve sportovní módě se chceme
stát lovebrandem v potravinářství, říká zakladatel Magu Marek Siwy.
Direct pojišťovna podpoří vybrané zavřené restaurace a kavárny tím, že
si na měsíc pronajme jejich výlohy.