Polovině Čechů jedna káva denně nestačí, mladí ji ale pijí méně
Kávu pije 70 procent Čechů, nejčastějším typem je káva zrnková.
S rostoucím věkem konzumace roste, ukazuje výzkum Nielsen. Největším
inzerentem je L’or.
Kávu pije 70 procent Čechů, nejčastějším typem je káva zrnková.
S rostoucím věkem konzumace roste, ukazuje výzkum Nielsen. Největším
inzerentem je L’or.
Česká pražírna výběrové kávy Dos Mundos slaví 10. narozeniny
redesignem obalů a otevřením online Kavárenské akademie.
Nespresso reaguje na rostoucí zájem spotřebitelů o well-being. Přináší
novinku v podobě kávy s vitamínem B12.
# Aktuality # Retail # Marketing
V nové kavárně nabídne Starbucks posezení v těsném sousedství
katedrály sv. Víta.
Nespresso se na letošní Vánoce spojuje s francouzskou značkou luxusního
volnočasového oblečení Fusalp.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Eduscho při svém vstupu na českém trhu spolupracuje v reklamní kampani
s Jakubem Kohákem.
Dodnes se káva Jihlavanka drží toho, co začala dělat před 30 lety, a
svůj positioning nemění, říká její marketingový ředitel Steffen R.
Saemann.
V nové věrnostní kampani nabízí Albert stylové doplňky k domácí
přípravě kávy a čaje.
Kávy značky Segafredo jsou nyní nabízeny v nových obalech
i s novým logem.
# Aktuality # Marketing # Výzkum
Fairtradový příplatek za zboží prodané v ČR se zvýšil o téměř
pětinu na 44,7 milionů korun.