Kaufland a Lidl přejdou na 100 % energie z obnovitelných zdrojů
Od ledna 2022 plánují oba obchodní řetězce využívat 100 % energie
z obnovitelných zdrojů a do roku 2030 sníží provozní emise CO₂
o 80 %.
Od ledna 2022 plánují oba obchodní řetězce využívat 100 % energie
z obnovitelných zdrojů a do roku 2030 sníží provozní emise CO₂
o 80 %.
# Aktuality # Reklama # Retail
Kaufland připravil pro veřejnost adventní kalendář, ve kterém
s přáními vystupují zaměstnanci a také Jaromír Jágr.
# Aktuality # TV # Internet & Mobil
Nový online pořad Milujeme čerstvost vznikl v produkci Stream originals se
supervizí agentury Fuse, jež je autorem celého projektu.
Gusty, výrobce instantních smoothie nápojů a hotových instantních jídel,
se stal zlatým partnerem hokejového klubu Rytíři Kladno v Extralize.
Vlastní stravenky s názvem Naše stravenka, které byly produktem Lidlu a
dalo se s nimi platit také v Kauflandu, přecházejí od října pod
společnost Benefity.
I když mají Češi maso stále v oblibě, rostou prodeje alternativ mléka,
masa a vajec, meziročně o téměř 10 %. Největší nárůst podle údajů
InsightLab zaznamenávají alternativy mléčných výrobků.
# Aktuality # Internet & Mobil # Marketing
Kreativní agentura Story TLRS začala pro obchodní řetězec Kaufland tvořit
obsah na sociální síti TikTok.
Řetězec Kaufland zveřejnil na sociální síti Facebook post s „Andrejovou
první volbou", ve které nabízí prací prášek.
# Aktuality # Internet & Mobil # Retail
Během října se objeví produkty privátní značky Authentic od Košíku na
pultech kamenných prodejen Kaufland.
Konference Retail Summit 2021 se ohlédla za loňským rokem. Retail se
nevrátil do stavu před covidem, spotřebitelé se polarizují a roli hraje
nejen finanční situace, ale i další faktory.