Kaufland v nové kampani ukazuje výhody chytré domácnosti
Kaufland v nové komunikační kampani ukazuje výhody chytré domácnosti a
rozvíjí svůj koncept Moje první volba, chtěl by tak oslovit i mladou
generaci.
Kaufland v nové komunikační kampani ukazuje výhody chytré domácnosti a
rozvíjí svůj koncept Moje první volba, chtěl by tak oslovit i mladou
generaci.
Kaufland spustí své online tržiště v ČR začátkem příštího roku.
Aktuálně zve prodejce, aby se zaregistrovali, bude si brát provizi od 7 do
16 procent.
# Aktuality # Retail # Marketing
Kaufland podporuje český hokej a přichází s věrnostním programem
Kulišáci. Součástí je také facebooková soutěž o zájezd přímo na
Mistrovství do Finska.
Na protest proti válce na Ukrajině přestávají řetězce u nás
i v zahraničí objednávat produkty z Ruska. Cílem je zejména vodka,
i když se často vyrábí v jiných zemích.
# Aktuality # Retail # Marketing
Kaufland si připomíná dva roky od zavedení své věrnostní karty Kaufland
Card. Její zákazníci nyní tvoří přibližně polovinu z celkového počtu
transakcí.
Samoobslužné pokladny aktuálně najdou zákazníci ve všech velkých
řetězcích. Nejvíce jich má Tesco, následně Kaufland, naopak Lidl a Penny
je teprve testují.
Lidl jako jeden z posledních řetězců zavádí samoobslužné pokladny.
Testuje je na prodejně v Praze 4.
Největšími reklamními zadavateli byly v loňském roce potravinové
řetězce na čele se značkami Lidl, Kaufland a Albert, ukazuje monitoring
Nielsen Admosphere.
Po Lidlu přistoupil k navýšení platů i Kaufland. Zvedne je od 1. března
2022 v průměru o 4 %. Minimální interní mzda bude činit 26 tisíc
Kč, v Lidlu je to 29 700 Kč.
Lid zvyšuje od 1. února 2022 platy u provozních pozic. Nová nástupní
mzda pokladní/prodavače bude činit 29 700 Kč.