Kaufland podporuje novými spoty program Kaufland Card
Kaufland v kampani využívá slovních hříček, aby humornou formou
přiblížil fungování programu Kaufland Card.
Kaufland v kampani využívá slovních hříček, aby humornou formou
přiblížil fungování programu Kaufland Card.
Ve spolupráci se zpěvákem Benem Cristovaem rozšíří Kaufland svou nabídku
veganských pokrmů.
Potravinové řetězce byly i v loňském roce s náskokem největšími
reklamními inzerenty v médiích.
Kromě Penny připravil soutěžní adventní kalendář také obchodní
řetězec Kaufland.
Ve všech prodejnách obchodního řetězce Kaufland se pošesté budou
prodávat charitativní jmenovky na dárky. Akci podporuje i spot, ve kterém
se jako ambasador objevuje Ben Cristovao.
Na 26. ročníku Designbloku se opět představí i komerční značky, které
ukáží svůj přístup k designu.
Podruhé podpoří Kaufland prostřednictvím kampaně Puky pomáhají hokej
v regionech.
Kaufland spouští další ročník kampaně s názvem „Nekrm koš!“,
sází na odvážné titulky.
Na začátku srpna se Kaufland marketplace rozšíří do Polska a na začátku
září do Rakouska.
Hokejová kampaň „Tak určitě!" se dostala mezi nejsledovanější pořady
TV vysílání. Díky pozitivnímu ohlasu bylo její trvání prodlouženo do
konce června a uvažuje se o jejím návratu na podzim.