Petr Plocek nastupuje od poloviny ledna na pozici tiskového mluvčího UniCredit Bank. Vystřídá tak dosavadního Tomáše Pavlíka, který odchází do projektu Nadace Vodafone „Rok jinak“na post PR konzultanta a kouče pro neziskový sektor.
V předchozích třech letech Petr Plocek působil jak tiskový mluvčí a manažer marketingové komunikace v české pobočce HSBC Bank. Zodpovídal za korporátní a retailovou komunikaci, vztahy s médii, interní komunikaci, aktivity společenské odpovědnosti a podporu marketingových kampaní v ČR a na Slovensku.
-kch-
Na sklonku loňského roku uvedla společnost Kofola na trh novou řadu ovocných sirupů Jupí Superhustý. Nyní přichází s nadlinkovou kampaní na její podporu. Pod TV spotem je podepsaná Bára Novotná z agentury Crea, která se coby copywriterka podílela na divácky nejúspěšnější vánoční reklamě s prasátkem. Režisérsky se ho ujal Jakub Kohák, se kterým Kofola spolupracovala již na několika reklamních spotech, například Rybník či Nuda pláž.
TV spot hraje na pozitivní notu s claimem: Vše dobré, co svým blízkým dáte, se vám vrátí. Atmosféru dětské zábavy, kterou doplňuje píseň „Znala panna pána“ z české komedie „Jak utopit Dr. Mráčka aneb Konec vodníků v Čechách“.
„Značka Jupí si klade za cíl upevnit pozici leadera na trhu a přiblížit se vnímání spotřebitelů. Budeme rádi, pokud se nám podaří předat spotřebitelům všechny pozitivní emoce, které jsou se značkou Jupí spojeny. Je to především radost a rodinná pohoda,“ říká Alena Procházková, senior brand manažerka značky Jupí.
-kch-
ČSOB vybrala formou otevřeného výběrového řízení novou agenturu na zajištění PR pro své značky: ČSOB, Poštovní spořitelny a ČSOB Pojišťovny. Spolupráce nyní probíhá se čtyřmi agenturami najednou, a to jednak se stávajícími agenturami Bison & Rose a Botticelli PR, jednak s nově vybranými Pleon Impact a Loosers.
Bison & Rose bude nadále zajišťovat produktovou komunikaci banky ČSOB a Poštovní spořitelny. Botticelli PR se bude dál starat o lifestylová média. Agentura Pleon Impact, která nahradila AC&C PR, bude zodpovědná za komunikaci ČSOB Pojišťovny. Nový post poradce pro sociální média bude obstarávat agentura Loosers.
„Jsem rád, že se model otevřeného tendru, kde o sobě účastníci vědí, osvědčil. Dobré bylo i nechat soutěžícím dost času na přípravu, i díky tomu měly nabídky v naprosté většině velmi dobrou kvalitu,“ říká Ivo Měšťánek, ředitel útvaru Externí komunikace a interní média ČSOB.
-kch-
Inzertní portál Spěcháto.cz, jeden z nejmladších projektů skupiny Allegro Group CZ, která mimo jiné provozuje i nákupní server Aukro nebo srovnávací server Heureka, spouští dnes další vlnu své nadlinkové kampaně.
„První kampaň na SpěcháTo, která běžela v říjnu, přinesla nárůsty v řádech desítek procent a pozitivní ohlas u našich uživatelů, proto jsme se rozhodli na kampaň navázat a tu aktuální pojmout ještě masivněji, “ říká Alexandra Poláková, marketingová ředitelka holdingu Allegro Group CZ.
Hlavním motivem kampaně je rychlost nákupu a prodeje, která je díky lokálnosti portálu SpěcháTo.cz jeho největší konkurenční výhodou. „Z pohledu kreativního zpracování je nejvýraznější hudba, která je snadno zapamatovatelná a opravdu chytlavá,“ prozrazuje Alexandra Poláková.
Součástí kampaně jsou televizní spoty, které jsou přejaté od polské Tablica.pl a lokalizované pro Českou republiku. Nasazené budou ode dneška po dobu šesti týdnů.
Televizní kampaň bude doplňovat další komunikace v rádiu, printu a outdooru. Masivní bude kampaň na internetu, kde bude probíhat formou bannerové reklamy a aktivit na Facebooku.
-kch-
V rámci své nové kampaně Hnutí Duha pokrylo pražské centrum reklamami s klíčovými politiky. Ti se coby zestárlí v roce 2030 omlouvají, že promeškali příležitost nastartovat v Česku chytrou ekonomiku.
Petr Nečas, Miroslav Kalousek či Bohuslav Sobotka se šedinami na skráních a vráskami na tvářích říkají kolemjdoucím občanům: Promiňte.
Kampaň je součástí iniciativy Velká výzva, v níž Hnutí DUHA prosazuje nový zákon podle úspěšného britského vzoru, který stanoví, jakým tempem se Česko bude zbavovat své závislosti na drahých fosilních palivech a podporovat modernizaci ekonomiky. Nový zákon by měl rozhýbat chytrá řešení, jako je zateplování domů, čistá energie a pohodlná, rychlá veřejná doprava.
Petr Machálek, ředitel Hnutí Duha, ke kampani uvádí: „Účelem reklamy není dělat si legraci z konkrétních politiků, ale poukázat na obrovské ekonomické příležitosti, které dnes před sebou máme, které ale bohužel zatím nevyužíváme.“
Reklamní kampaň, kterou Hnutí Duha připravilo ve spolupráci s agenturou Last Minute Management, bude probíhat celý příští měsíc a využívá citylightů i reklamních ploch na telefonních budkách. Financování reklam – které jsou umístěny za nízkou nekomerční cenu – umožnil grant, který ekologická organizace na projekt získala od americké nadace CEE Trust (Trust for Civil Society in Central and Eastern Europe).
-kch-
Společnot Billa si ve výběrovém řízení pro zajištění svých reklamních kampaní zvolila agenturu Kaspen/Jung von Matt. Od začátku dubna bude pro tento řetězec supermarketů zajišťovat kompletní reklamní servis od návrhu a výroby televizních spotů až po pravidelné týdenní letáky. Hlavním úkolem nové agentury bude podpora, profilace a rozvoj kreativního konceptu značky Billa a dalších privátních značek z portfolia tohoto řetězce.
„Kreativní nápady ‚Kaspenů‘ a návrhy zpracování našich privátních značek, které do budoucna představují největší potenciál našeho růstu, byly jednoznačně nejlepší a zásadním důvodem pro změnu,“ říká marketingová ředitelka společnosti Billa Simona Breen: „O schopnostech vítězné agentury svědčí řada mezinárodních ocenění a rozsáhlé zkušenosti s rychloobrátkovým zbožím.“
-kch-
Nokia přichází na český trh s novým modelem chytrých telefonů: Nokia Lumia 800 a Nokia Lumia 710 s lokálním vyhledáváním v internetu, českými aplikacemi a s plnohodnotnou navigací zdarma. Launch nového produktu provází kampaní s názvem „The Amazing Everyday“.
Kampaň představuje celkový repositioning značky Nokia, kterým se vrací zpět do hry v nejvyšší třídě chytrých telefonů. Její hlavním motivem je zobrazení barevného přístroje vystupujícího z černého pozadí. Celkový dojem je umocněn různobarevnými elementy ve tvaru čtverců – dlaždic, které se v různých momentech a vizuálech proměňují ve fotografie každodenního života.
Pavla Tomsová, ředitelka marketingu Nokia ČR, kampaň komentuje: „Je to opravdu jiné. Nápadité, barevné, dynamické, vystupující z každodenní šedi, poutající pozornost. Kampaň je hodně imageová a vizualizace produktu tam hraje klíčovou roli. Nádherný design je jedna z mnoha konkurenčních výhod. Ale ruku v ruce s tím se prostřednictvím k tomuto účelu vhodných médií budeme zaměřovat i na komunikaci konkrétního obsahu telefonu, funkcí a aplikací.“
Klíčovou roli v kampani hrají sociální média, webové stránky, PR, retail marketing a BTL podpora, dále také TV, OOH a print.
„Za zmínku stojí speciálně vytvořená ,demo stránka‘ na našem FB profilu, prostřednictvím které se mohou fanoušci s přístrojem detailněji seznámit. Demo lze jednoduše propojit s vaším facebookovským profilem, což vám umožní vidět telefon, jako kdyby byl váš,“ dodává Pavla Tomsová.
Na více než 200 prodejnách je od 1. února možné si nový model osobně vyzkoušet.
-kch-
O první kampani banky Air Bank jsme informovali už před jejím spuštěním (více se dočtete zde). Její reklamní spoty běží v televizi od 14. ledna na plné obrátky. Nyní přinášíme video ze zákulisí, které ukazuje, jak to všechno vznikalo.
-kch-