Mobilní operátor O2 volně pokračuje ve své vánoční kampani – spouští detektivní on-line soutěž o 750 chytrých mobilních telefonů Samsung Galaxy Mini. Dnešním dnem vyhlašuje pátrání po šéfu gangu žárlivých dárků známého z vánoční kampaně O2, který oněch 750 telefonů ukradl.
Soutěžící se nyní mohou registrovat na FB profilu O2, a když k soutěži přesvědčí i své přátelé, získají užitečné informace, kde po hledaném pátrat. Samotná pátrací akce bude spuštěna 19. ledna ve všech krajích ČR a potrvá do konce tohoto měsíce.
-kch-
Přinášíme ukázku prvních čtyř TV spotů z nové reklamní kampaně Air Banky, o které jsme Vás informovali minulý pátek článkem: Air Bank před spuštěním reklamní kampaně. V televizi poběží od 14. ledna 2012.
Televizní spoty jsou vystavěné na konfrontaci dvou světů: té zlé blíže nespecifikované –ní banky, proti níž stojí ta dobrá Air Banka, kterou jak říká její slogan, můžete mít i rádi. Každý ze spotů představuje jeden z benefitů, na které se mohou zákazníci těšit.
První ze spotů láká na úrok, který vždy patří mezi tři nejvyšší.
Druhým banka svým zákazníkům ručí za jejich spokojenost.
Třetím přesvědčuje, že u ní neexistují žádné absurdní poplatky.
A zatím posledním poukazuje na svou dlouhou otevírací dobu.
-kch-
Agentura CzechTourism bude letos Českou republiku propagovat skrze památky UNESCO se sloganem: 2012 – 20 let, 12 památek, 1 země.
Kampaň poběží od června do září a kromě České republiky a příhraničí bude nasazena i v Německu, Francii a Itálii. Zaměří se především na páry, rodiny s dětmi a bonitní konzumenty vyhledávající prémiové produkty. V rámci domácího cestovního ruchu bude pracovat s prvky patriotismu, kde bude dvanáct památek představováno jako esence toho nejlepšího kulturního dědictví předaného předky. V zahraničí bude kampaň ukazovat Českou republiku jako unikátní zemi se světově proslulými památkami.
„Od propojení značek Česká republika a UNESCO si slibujeme posílení prestiže a pozitivního vnímání destinační značky České republiky. Oproti předchozím létům jsme pro letošek snížili počet kampaní, které budou více propojovat jednotlivé turistické produkty a budou intenzivnější nejen finančně, ale především velikostí zásahu,“ okomentoval letošní plány agentury CzechTourism její generální ředitel Rostislav Vondruška.
Kampaň bude postavena především na on-line marketingových nástrojích. Její součástí budou však i televizní spoty, marketingové eventy a propagace v tištěných i elektronických médiích.
V rámci kampaně byla vydána i brožura představující památky UNESCO jako hlavní pilíř kulturního dědictví ČR. Ve spolupráci s Českou televizí a agenturou Frmol bylo připraveno dvanáct spotů věnovaných jednotlivým památkám a lokalitám, v nichž se české poklady světového dědictví nacházejí. Od dubna do června poběží třináctidílný dokumentární cyklus v zahraničí, v Evropě i na vzdálených trzích. Shlédnout by jej mělo minimálně 6 milionů diváků.
-kch-
Před uvedením svého nového modelu Civic Honda Česká republika ve své kampani Vydejte se do neznáma spouští tři interaktivní webové hry. Hra „Pejsek Happy“ a zcela nově spuštěná hra „Experimentujeme“ jsou ke stažení na stránce www.novycivic.cz/aplikace. Třetí hra “Vlastní cestou” bude spuštěna v únoru 2012.
Interaktivní webová stránka "Experimentujte" využívá fyzikálních vlastností různých objektů. Každé okno obsahuje objekt jako například balon, kuše, detonátor, led a další. Hráč má za úkol rozmístit jednotlivé objekty ve správném pořadí tak, aby spustil řetězovou reakci. Po dokončení šesti úrovní, může hráč vytvářet své vlastní úrovně a vyzvat své přátele k jejich řešení.
-kch-
U příležitosti patnáctiletého výročí od otevření prvního hypermarketu v České republice Interspar připravuje kampaň s názvem Oslava začíná u pokladny, která bude zaměřena na kvalitní nabídku za atraktivní narozeninové ceny.
Kampaň potrvá patnáct týdnů, od 11. ledna do 24. dubna 2012. Bude podpořena v letácích, kde budou vybrané produkty označeny speciálním logem „15 let Interspar“. Další komunikace proběhne na webu, v instore rádiu, informacemi na POS materiálech, v outdooru a tiskovou inzercí.
„To, že jsme na českém retailovém trhu již 15 let a stále se nám daří posilovat naši pozici, rozšiřovat počty prodejen a nabízet tak zákazníkům stále více možností v nakupování, považuji v dnešním konkurenčním prostředí za velký úspěch a ohromný kus dobře odvedené práce,“ říká Martin Ditmar, generální ředitel společnosti SPAR ČOS.
-kch-
Nový druh inzerce posílá své nabídky přímo na hlavní stránku uživatelů Facebooku (news feed). Původně Facebook plánoval, že tyto reklamní zprávy budou označeny jako „sponzorované“ či „reklamní“ sdělení. Místo toho však přichází se zprávami s označením „featured“, což pravděpodobně přiláká mnohem více uživatelů, než by tomu bylo v případě explicitně sponzorských zpráv. Tyto reklamní zprávy „featured“ se uživatelům na hlavní stránce objeví pouze v případě, že jsou sami fanoušky firemního profilu, ze kterého jsou zprávy posílány.
Uživatelé FB pak mohou zprávy sdílet, „lajkovat" či komentovat stejně jako jakoukoliv jinou zprávu na FB. Mluvčí společnosti FB k tomu uvedl: „Chceme, aby bylo jasné, že firmy mohou platit pouze za zprávy uváděné na hlavní stránce jen uživatelům, kteří jsou jejich fanoušky. Hlavní zdroj šíření tedy bude spočívat v šíření díky sdílení mezi přáteli.“
-kch-
Na 18. 1. 2012 oznámil spoluzakladatel Wikipedie Jimmy Wales prostřednictvím twitteru jednodenní odpojení anglické verze své otevřené internetové encyklopedie. Jedná se o protestní akci proti připravovanému americkému zákonu antipirátskému zákonu SOPA – Stop Online Piracy Act, známému také pod názvem H.R.3261. Tímto zákonem chce americká vláda prosadit silnější autorská práva v boji proti obchodování s duševním vlastnictvím a zfalšovaným zbožím.
Podle jednoho z Walesových tweetů Wikipedia přivítá každý den až 25 milionů návštěvníků, na které bude dnes čekat místo obvyklého souhrnu znalostí jen obrazovka se stanoviskem společnosti k připravovanému zákonu.
Nový antipirátský zákon by totiž zablokoval veškeré stránky, které by odkazovaly na nelegální informace, tedy i na ty, na které se vztahují autorská práva.
-kch-
Společnost Procter & Gamble představuje novou kampaň „Děkuji, maminko“. V rámci této kampaně podpoří sportovce českého olympijského týmu a jejich maminky. Spolu s tím se však kampaň zaměří i na ostatní mladé sportovce mimo olympijskou komunitu.
„Jako společnost sehráváme roli ,hrdého sponzora maminek‘, protože za každým sportovcem se skrývá úžasná máma. Prostřednictvím značek P&G pomáháme maminkám a jejich rodinám každý den. Naše společnost bude zároveň propagovat sport a jeho roli ve zdravém vývoji mládeže,“ řekl Marek Kapuściński, viceprezident společnosti Procter & Gamble pro střední Evropu.
Proto společnost P&G zahajuje národní programy, jejichž cílem je podporovat rozvoj mládeže prostřednictvím sportu a olympijských hodnot, které pomohou dětem, mladým lidem a jejich rodinám. V České republice společnost P&G uskuteční letos mimo jiné i celonárodní průzkum s cílem posoudit přístup lidí ke sportu a jeho vliv na budoucí vývoj dětí a mládeže v České republice.
Na globální úrovni pak bude P&G pokračovat ve sponzoringu sportovců světového formátu.
-kch-