Jedna věta, dvojnásobné tržby. Jak využít znalosti podvědomí?
Marketingem aktuálně nejvíc hýbe umělá inteligence, je tu ale ještě
jedna oblast, která by se v zájmu oboru už neměla déle ignorovat: poznatky
z behaviorálních věd.
Marketingem aktuálně nejvíc hýbe umělá inteligence, je tu ale ještě
jedna oblast, která by se v zájmu oboru už neměla déle ignorovat: poznatky
z behaviorálních věd.
Výzkumná agentura NIQ zveřejnila v druhé polovině ledna data o loňském
vývoji FMCG a elektroniky a spotřebičů. Vybíráme to nejzajímavější
v oblasti rychloobrátkového zboží.
Dva tuzemské řetězce přizpůsobují nákupní hodiny lidem s poruchami
autistického spektra. Globus i Tesco testovaly projekt už delší dobu
v regionálních pobočkách, nyní jej spustily na celorepublikové úrovni.
Streamovací společnost Netflix se pouští do kamenného retailu se svými
Netflix Houses. Vznik center, která kombinují nákupy, gastro a zábavu, vše
zaměřené na své kultovní filmy a seriály, avizovala už před
dvěma lety.
Jakých nejčastějších chyb se dopouštějí malé značky, když chtějí
prorazit? Na setkání Kafe a marketing o nich mluvil Vojtěch Prokeš
z Behavia.
Díky behaviorálním vědám víme, jak ovlivnit spotřebitelské
rozhodování. Jak ale naložit s tím, že mozek odhadem pětiny populace
funguje trochu jinak?