Radiohouse rozšiřuje audio reklamu o podcasty s rádiovým dosahem
Nový formát „Chytrý (jak) rádio“ spojuje svět brandovaného obsahu
s masovým dosahem rozhlasových stanic.
Nový formát „Chytrý (jak) rádio“ spojuje svět brandovaného obsahu
s masovým dosahem rozhlasových stanic.
Zatímco klasická rádiová reklama si v nabídce společnosti Radiohouse
zachovává pro příští rok podobné ceny jako letos, u reklamy
v digitálním audiu je růst vyšší.
Mediální akademie pod záštitou rozhlasového zastupitelství Radiohouse ze
skupiny Media Bohemia je zaměřená primárně na studenty posledních
ročníků vysokých škol.
Hlavní obchodní balíčky zastupitelství Radiohouse zvyšují pro rok
2024 ceny rádiové reklamy o 8 %. U některých rádií se ale ceny pro
příští rok nemění.
Karel Friml zastřeší řízení celého obchodně provozního procesu
společnosti Radiohouse s přímým řízením oddělení agenturního obchodu,
speciálních projektů, analytické a prezentační podpory a rozvoje a
vzdělávání.
Klub učitelů marketingu při České marketingové společnosti (ČMS)
zorganizoval na začátku května seminář „Marketing a reklama
v proudu času".
Nový ceník Radiohousu nepřináší podle ředitele národního obchodu Karla
Frimla dramatické změny. V rozhovoru poskytuje detaily k jeho nastavení a
ohlíží se i za vývojem na trhu rádiové reklamy v letošním roce.
Rozšíření sítí rodin rádií skupiny Media Bohemia se odráží
i v ceníku rádiové reklamy pro rok 2022. V platnost vstoupil už před
koncem letošního roku.