Apple je dál nejhodnotnější značkou. Co ukázal nový žebříček?
Od roku 2006 se hodnota žebříčku Global Top 100 zvýšila o více než
9,3 bilionu dolarů a aktuálně dosahuje 10,7 bilionu dolarů.
Od roku 2006 se hodnota žebříčku Global Top 100 zvýšila o více než
9,3 bilionu dolarů a aktuálně dosahuje 10,7 bilionu dolarů.
Většina inovací v současnosti selhává, k jejich úspěchu dokáže
přispět kreativní komunikace, píše Kristián Hloušek z agentury
Marketup.
Předpověď na příjmy z reklamy čínské sociální sítě TikTok je letos
rekordní, navzdory zákazu, kterému čelí v USA.
Loni se spokojenost Čechů odrazila ode dna. Jaký je jejich životní styl a
jak využívají média, ukazuje studie Lifestyle 2024 agentury Kantar.
Muži přistupují k maskulinitě mnohem různoroději než dřív, ukazuje
průzkum agentury Kantar.
Výzkumná agentura Ipsos potvrdila, že vede diskuse o možném odkupu
konkurenční společnosti Kantar Media.
# Reklama # Internet & Mobil # TV
Streamovací služby rostou zejména díky nabídce sportovních událostí,
ukazuje studie Kantaru.
X, dříve známá jako Twitter, si loni z reklamy připsala téměř
o polovinu méně než předcházející rok. Letos by měly její příjmy
ještě klesnout.