Vodafone v letní kampani „naděluje" data i rychlost
Vodafone startuje letní kampaň, v níž zákazníkům rozdává dárky
v podobě navýšení dat i rychlosti.
Vodafone startuje letní kampaň, v níž zákazníkům rozdává dárky
v podobě navýšení dat i rychlosti.
BESIP, Ministerstvo dopravy a Česká asociace pojišťoven spouští novou
kampaň s názvem „Hele, motorka!“.
Makro ČR přichází s novým komunikačním konceptem „Dodáváme
nadšení“. Zdůrazňuje tak svou roli partnera pro gastro podniky.
E-shop 4camping, jenž v březnu prošel redesignem, startuje novou kampaň.
Říká v ní, že outdoor je pro všechny.
Společnost Century 21 spouští novou kampaň s názvem „Realitní
mýty“, která si pohrává s představami o realitních makléřích.
Májka startuje letní kampaň „Jdi po žluté“, v níž spojuje turistiku
s občerstvením v srdci Krkonoš.
Na pražském letišti si dnes najde každý to svoje, říká Kristýna
Bogolová, marketérka společnosti Lagardère Travel Retail.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Heineken v rámci kampaně „Pijte s mírou“ upozorňuje na rizika pití
alkoholu na kole. Na letních pit-stopech cyklistům poskytne nealko osvěžení
i servis.