Penny zprostředkuje sonografické vyšetření prsou zdarma
Kampaň „Akce, jak si račte přát“ pokračuje dobročinnou fází. Penny
v ní zaplatí ženám monografické vyšetření na rakovinu prsu.
Kampaň „Akce, jak si račte přát“ pokračuje dobročinnou fází. Penny
v ní zaplatí ženám monografické vyšetření na rakovinu prsu.
Philips Avent se v nové kampani s názvem „Pečujme spolu“ věnuje
tématu společné péče o děti.
Za kreativního partnera pro digitální komunikaci si Innogy vybrala agenturu
Better.
Bonami rozesílá vybraným influencerům a výhercům 50 narozeninových
boxů, připomíná si tak 12 let na trhu.
Tatratea spouští reklamní kampaň, s níž chce oslovit nové spotřebitele
i zahraniční trhy.
RegioJet zahájil náborovou kampaň na na strojvedoucí pro nové městské
linky S49 a S61 v Praze.
Online supermarket Rohlík ve své komunikaci na sociálních sítích reaguje
na aktuální kampaň řetězce Penny.
GymBeam spouští novou kampaň, jejíž tváří se stal bodybuilder Jakub
Enžl. Představuje tak i nový claim „pro každý sport“.
V nové televizní kampani představí Provident i svou novou vizuální
identitu, na jejíž tvorbě se podílely pobočky firmy po celém světě.
Tesco pokračuje v boji proti menstruační chudobě v Česku. Rozšiřuje
své aktivity a přichází s novou vizuální identitou kampaně.