Invia představuje nový koncept s Flipem a Flopem
Invia ve svém novém komunikačním konceptu využívá maskoty plážových
žabek Flipa a Flopa.
Invia ve svém novém komunikačním konceptu využívá maskoty plážových
žabek Flipa a Flopa.
ČSOB ve spolupráci s Mastercard startuje novou kampaň „Účet na
rozjezd“.
Moneta spouští novou kampaň na podporu hypoteční sazby od 3,99 procent.
Pivovar Proud spouští spotřebitelskou soutěž Zero Gravity. Spojuje v ní
lehkost svého piva se zážitkem letu ve stavu beztíže.
Kofola vyzývá v nové kampani k seznamování naživo. I letos nabídne
značka možnost svatby na vybraných festivalech, nově zapojí Amorky.
Na dalších pět let se Tipsport stává oficiálním sponzorem IIHF
Mistrovství světa v ledním hokeji.
Budějovický Budvar spouští novou imageovou kampaň, v níž oslavuje
mezinárodní věhlas českého piva.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Persil se spojuje s ženským fotbalem, v kampani „Vždy dokážete to
nejlepší“ nabídne mladým fotbalistkám finanční a materiální
podporu.