Přehled událostí v marketingu v roce 2022
Rok 2022 byl ve znamení rostoucí inflace, energetické krize a války na
Ukrajině. I nadále se však klade důraz na udržitelnost.
Rok 2022 byl ve znamení rostoucí inflace, energetické krize a války na
Ukrajině. I nadále se však klade důraz na udržitelnost.
Ve středu 14. prosince otevřela česká módní značka Chatty nový obchod
u Staroměstského náměstí.
Footshop dokáže oslovovat zákazníky, kteří potom vytvářejí trendy,
říká o svém obchodě s teniskami jeho CEO a zakladatel Peter Hajduček.
# Aktuality # Retail # Marketing
Nákupní galerie Myslbek bude pořádat pravidelné výstavy, přidá i nové
značky.
# Aktuality # Retail # Marketing
V obchodním centru Westfield Chodov otevírá Lego svůj první brandový
obchod na českém trhu.
Concept store s názvem Future is Local otevírá na Letišti Václava Havla
Praha. Představí téměř třicet českých i slovenských značek.
Nové prodejny jsou náš další krok k propojení online a offline
nakupování módy, říká Milan Polák, CEO skupiny Digital People stojící
za ZOOTem.
Vermont otevírá u Prašné brány svou vlajkovou prodejnu s konceptem
multibrandu. Testoval ji ve virtuální realitě.