Activia uvádí na trh nový bezlaktózový nápoj
Activia přináší na trh novinku v podobě bezlaktózového nápoje
s příchutí jahoda a kiwi.
Activia přináší na trh novinku v podobě bezlaktózového nápoje
s příchutí jahoda a kiwi.
Hlavní investice značky Hollandia šly letos do televize a onlinu, říká
Jaroslav Semerák, marketingový manažer Hollandia CZ/SK.
# Aktuality # Retail # Marketing
Hollandia si připomíná 30 let a dává na trh limitovanou edici jogurtů, na
kterých se objeví tváře zaměstnanců firmy.
Hollandia uvádí na trh novou produktovou řadu, která jde úplně mimo
segment jogurtů. Rozšiřuje své portfolio o mléčné dezerty
s názvem Duo.
„Plánujeme uvést novou produktovou řadu, která bude úplně mimo segment
jogurtů," říká mimo jiné Jan Škoda, marketingový manažer Hollandie.