Fio banka vyráží v nové kampani s Kozubem do Itálie
Fio banka pokračuje v nové kampani ve svém stávajícím konceptu „Pro
všechny světské radosti“. Tentokrát se vydává do Itálie.
Fio banka pokračuje v nové kampani ve svém stávajícím konceptu „Pro
všechny světské radosti“. Tentokrát se vydává do Itálie.
Bauhaus nasazuje nové spoty s Vojtou Kotkem, ten se tentokrát musí
rozloučit se svou nejlepší přítelkyní – letitou míchačkou.
Bauhaus pokračuje v kampani „Nešikovný manžel“, tentokrát podporuje
poradenství. V jarní verzi unáší Vojtěch Kotek zaměstnance, aby mu radil
přímo na jeho zahradě.
Kampaň Fio banky „Pro všechny světské radosti" pokračuje novými spoty,
v hlavních rolích jsou opět Štěpán Kozub a Petra Nesvačilová.
Bauhaus spouští novou kampaň „Nešikovný manžel“. Ústřední role
i režie se ujal Vojta Kotek.
Fio banka přichází s novou kampaní „Pro všechny světské radosti“.
Hlavní tváří je Štěpán Kozub.
Po celý rok si pražské Výstaviště připomíná svých 130 let, nyní
představuje speciální narozeninový „dort“.
E-shop se spodním prádlem Astratex si vybral novou kreativní agenturu Jinej
Gang. Ta vytváří novou kampaň pro 10 trhů.