Barefootová značka Vivobarefoot zřizuje Linku tísně
Vivobarefoot v aktuální kampani radí, jak si zachránit nohy. Součástí je
i telefonní linka.
Vivobarefoot v aktuální kampani radí, jak si zachránit nohy. Součástí je
i telefonní linka.
Kampaní „Dejte Chanci Lavimu“ podporuje sázková společnost snímek
Vyšehrad Dvje.
V nové kampani s nešikovným manželem upozorňuje Bauhaus na možnost
vyzvednout si objednávky na více než 15 tisících výdejních místech po
ČR.
Fio banka mění v nové reklamní kampani prostředí. S již známými
tvářemi – Štěpánem Kozubem a Petrou Nesvačilovou – nyní žije na
farmě.
Tři příběhy, které letos zákazníci uvidí nejen na televizních
obrazovkách, mají za úkol představit značku Cibule Bistro.
Sloganem „Nečekejte na výročí“ Bauhaus upozorňuje, že s finalizací
projektů není třeba otálet a plánované změny v domácnosti lze udělat
i v průběhu podzimu.
Závěsný systém Reponio nabádá k jarnímu úklidu garáží ve spotu od
Jiného Gangu a režírovaného Vojtěchem Kotkem.
Bauhaus v nové jarní kampani rozvíjí koncept nešikovného manžela
v podání Vojty Kotka. Představí nový akustický branding.