# Aktuality # Internet & Mobil
Nejvíce sledujících na Facebooku má Těhotnej kuchař
S 904 tisíci sledujícími vystřídal influencer Těhotnej kuchař v čele
žebříčku českého Facebooku firemní profil Lidl.
# Aktuality # Internet & Mobil
S 904 tisíci sledujícími vystřídal influencer Těhotnej kuchař v čele
žebříčku českého Facebooku firemní profil Lidl.
V době Mistrovství světa v ledním hokeji soutěží Skip Pay
o vlastnoručně podepsaný dres Jaromíra Jágra.
Jaromír Jágr představil prostřednictvím Facebooku svou značku JJ68.
Prodává ji na vlastním e-shopu.
# Aktuality # Reklama # Retail
Kaufland připravil pro veřejnost adventní kalendář, ve kterém
s přáními vystupují zaměstnanci a také Jaromír Jágr.
Kaufland připravil ve spolupráci s dětskými tazateli sérii rozhovorů
s Jaromírem Jágrem, který odpovídá na „drsné“ otázky.
Vedle Jaromíra Jágra se s korejskou automobilovou značkou Kia spojuje nově
i Jan Koller.
Jaromír Jágr se stává novou tváří sportovní kategorie Zalanda.
Dlouhodobou strategií značky je realizovat co možná nejvíce lokální
marketingové aktivace.
Automobilka Kia uzavírá partnerství s Jaromírem Jágrem. Stává se
i dodavatelem vozů pro hokejový klub Rytíři Kladno.