Nova pro rok 2025 zdraží reklamu o 22 %, dál prodává na 15-54
Obchodní politika televizní skupiny Nova počítá pro rok 2025 se
zdražením reklamy o více než pětinu.
Obchodní politika televizní skupiny Nova počítá pro rok 2025 se
zdražením reklamy o více než pětinu.
Výnosově nejsilnější hráč komerčního TV trhu zaznamenává
neoslabující tlak na svůj reklamní prostor. Někteří klienti už proto
jednají o rezervacích pro své dodatečné investice. Už teď je jisté, že
se cena TV reklamy znovu zvýší. Ve hře je také změna cílové skupiny pro
rok 2025.
Televizní skupina Nova počítá ve své obchodní politice pro rok
2024 s navýšením ceny za reklamní prostor v průměru o 18 procent.
Televize mají hned na začátku podzimní sezóny zaplněný reklamní prostor.
S postupujícím podzimem se očekává, že poptávka bude dál sílit.
Nárůst ceny pro rok 2024 je podle komerčních hráčů nevyhnutelný.
Hlavní hráči na trhu televizní reklamy už avizují, že pro obchodování
v novém roce budou muset zvýšit cenu TV reklamy až dvouciferně.
Novým obchodním ředitelem TV Nova se stal Jan Ulrych. Digitální ředitelkou
je Lucie Oravčíková. Obě místa zůstala neobsazená po prosincovém
jmenování Daniela Grunta generálním ředitelem a přesunem Jana Vlčka
do CME.