E-mailing se musí vyrovnat s bezpečností i roboty
Zásadní změny v zabezpečení a robotické interakce ovlivní e-mailing
i tento rok.
Zásadní změny v zabezpečení a robotické interakce ovlivní e-mailing
i tento rok.
# Internet & Mobil # Marketing
Za výrazně nepřesnější „housnumera" považuje v současnosti Jakub
Olexa z Mailkitu používané klíčové metriky jako open rate a click rate.
„Realita je jiná a je zcela zásadní, abyste se neopíjeli rohlíkem," uvedl
na konferenci E-mail Restart.
Falešná kliknutí dramaticky rostou, výrazný vzestup byl zaznamenán
v druhém říjnovém týdnu, upozorňuje Mailkit.
Co vše může stát v cestě kvalitního e-mail marketingu, popisuje Jakub
Olexa, ředitel společnosti Mailkit.
Pandemie koronaviru s sebou přinesla i zvýšený zájem o e-mail marketing.
O častých chybách, kterých se firmy dopouští, mluví Jakub Olexa
z Mailkitu.