Takeda edukuje o nenahraditelnosti krevní plazmy
Takeda nechává v kampani promluvit skutečného pacienta i animovanou
postavičku znázorňující nenahraditelnou krevní plazmu.
Takeda nechává v kampani promluvit skutečného pacienta i animovanou
postavičku znázorňující nenahraditelnou krevní plazmu.
Se sloganem „Čti hru jako nikdo jiný.“ spouští Livesport svou novou
globální kampaň.
Mléčná oplatka Mila spouští kampaň „Nekonečno malých radostí“,
s níž představuje svou zmenšenou verzi.
Kosmetická značka Noili uvádí novou řadu, na níž se podílela Daniela
Peštová. Tvářemi kampaně se stali i její sledující.
Vinařský fond podporuje novou kampaní značku Vína z Moravy, vína
z Čech. Zvolil k tomu dokumentární cestu.
Nové Audi Q5 propaguje v kampani „Perfect match“ tenistka Petra Kvitová.