Zlatý klinec ocenil nejlepší slovenské reklamy
Přinášíme kompletní výsledky slovenské reklamní soutěže Zlatý
klinec 2019.
Přinášíme kompletní výsledky slovenské reklamní soutěže Zlatý
klinec 2019.
Velké mediální skupiny jako Petit Press nebo veřejnoprávní RTVS mají vliv
i na regionálním trhu.
Přinášíme přehled novinek a změn ve slovenských médiích ve druhém
čtvrtletí 2019.
K mediálním firmám s nejvyšším ziskem i loni na Slovensku patřily
televizní společnosti Markíza-Slovakia a Slovenská produkční.
Nejvyšších tržeb na slovenském trhu mediálních agentur loni dosáhly
Unimedia, MediaCom a Wavemaker.
Programaticky se loni na Slovensku obchodovala digitální reklama za téměř
13,3 mil. eur. IAB Slovakia vidí prostor ve vzdělávání trhu.
Výsledky prodaných nákladů v prvním pololetí 2019 podle ABC SR ukázaly
další pokles slovenských novin a časopisů.
Považujeme se za slovenskou firmu a je pro nás klíčové jako slovenská
firma vystupovat, říká marketingový ředitel Slido a slovenský Marketér
roku 2018 Juraj Holub.