Vzniká Nový deník. Jak si vede jeho slovenský vzor Denník N?
Připravovaný český deník využívá know-how slovenského Denníku N.
Podívali jsme se na jeho strategii a výsledky.
Připravovaný český deník využívá know-how slovenského Denníku N.
Podívali jsme se na jeho strategii a výsledky.
Slovenský Ringier Axel Springer se v řádkové inzerci spojil s finanční
skupinou Penta. „Konkurenční válka by nebyla zdravá,“ říká
Milan Dubec.
Výsledky prodeje slovenského tisku podle ABC SR za první pololetí potvrdily
další pokles prodaných nákladů.
Za Expres a Fun Rádio se v komerčním sektoru slovenských rádií dostala
Europa 2, která velmi těsně předběhla Jemné.
Reklama na Slovensku dosáhne tento rok objemu 360 milionů euro. Největší
mediální agenturou je Unimedia.
Přinášíme přehled slovenských reklamních agentur podle jejich hrubých
příjmů v roce 2017.
Slovenský samoregulační orgán mnoho podnětů nedostává. Řeší ale
i komentáře na Miloše Zemana.
Jedničkou návštěvnosti nadále zůstává zpravodajská sekce Sme, vysokou
návštěvnost má i bulvár a weby s lehčím obsahem.