Máťuš: Online nezachrání tradiční mediální byznys
Neplatí, že print je mrtvý a musí se orientovat na online, myslí si Juraj
Máťuš z Unimedie.
Neplatí, že print je mrtvý a musí se orientovat na online, myslí si Juraj
Máťuš z Unimedie.
Přinášíme pohled na vývoj návštěvnosti slovenských webů a
provozovatelů v prvním pololetí 2017.
# Slovensko # Internet & Mobil
Online deníku Sme.sk se daří zvyšovat počet předplatitelů, eviduje jich
přes 20 tisíc.
Nejen o novém časopise Téma jsme mluvili s ředitelkou obsahu Mafra
Slovakia Renátou Klačanskou.
Některá témata v médiích jsou vyloženě explozivní, říká slovenský
bloger.
Existuje druh obsahu, který by lidé měli znát. A někteří ho apriori
nechtějí kupovat, říká Peter Bárdy, šéfredaktor Aktuality.sk.
Zkušený rozhlasový manažer, dnes programový ředitel Trnavského Rádia
Dušan Vančo mluví nejen o slovenských rádiích.
Slovenský Ringier se zbavil tištěných titulů, RTVS má nové vedení a
Penta získala další tituly. I to přinesl rok 2017.