Ohlédnutí za loňským rokem ve slovenských médiích
Sumarizujeme nejdůležitější události roku 2024 na slovenském
mediálním trhu.
Sumarizujeme nejdůležitější události roku 2024 na slovenském
mediálním trhu.
Ohlížíme se za návštěvností slovenských webů v roce 2024. Vede
Ringier a zpravodajský portál Aktuality.sk.
Investice do reklamy na internetu poprvé podle odhadu agentury Unimedia těsně
předběhnou televizní investice. Online za poslední dekádu rostl o 117 %.
Rádia na Slovensku denně oslovují 52 % lidí, týdenně potom až 89 %
populace. Ukazují to nová data poslechovosti.
Návštěvnost slovenských kin se v roce 2024 zvýšila o 8,3%, tržby
o 11,7%. Souhrnná výše tržeb se dostala na úroveň před covidem.
Shrnujeme události a personální novinky ve slovenských médiích za
poslední kvartál.
IAB Slovakia odhaduje, že digitální reklama dosáhla na Slovensku v roce
2024 objemu 233,3 milionů euro.
Prodejům slovenských deníků dominuje Nový Čas, měsíčníkům Záhradkár
a týdeníky mají nového lídra. Přinášíme výsledky prodejů slovenského
tisku v loňském roce.
Billboardy o ceně plynu, „žádná“ DPH, humor za hranou či alkohol.
Vícero reklam na Slovensku překročilo etické mantinely.
Slovenská Rada pro mediální služby zhodnotila stav vysílání na Slovensku
za minulý rok.