Slovenský online přinesl loni posuny hlavních hráčů
Lídrem slovenského internetu zůstal i v roce 2022 Ringier Slovakia, na
druhé místo poskočil News and Media Holding. Přinášíme výsledky
návštěvnosti za rok 2022.
Lídrem slovenského internetu zůstal i v roce 2022 Ringier Slovakia, na
druhé místo poskočil News and Media Holding. Přinášíme výsledky
návštěvnosti za rok 2022.
Výdaje do reklamy na Slovensku v roce 2022 historicky poprvé překonaly
hranici 400 mil. euro. Mírný růst je předpovídán také pro letošní rok,
podíly TV a onlinu jsou už téměř vyrovnané.
Návštěvnost slovenských kin i jejich tržby se v loňském roce odrazily
od historického dna, který byl výsledkem covidových restrikcí.
Nejnavštěvovanějším filmem byl loni snímek Mimoni 2.
Lídrem slovenského rádiového éteru zůstává Radio Expres. Přinášíme
výsledky poslechovosti slovenských rádií v roce 2022.
Prodané náklady se snížily téměř všem auditovaným slovenským titulům,
jsou pouze dvě výjimky. Nejprodávanějším deníkem je Nový Čas,
týdeníkem Plus 7 dní a měsíčníkem Záhradkár.
V minulém roce rostl trh slovenské onlinové reklamy o 2,5%. V druhém
půlroce však nastal pokles.
Zpravodajství a publicistice RTVS přišla šéfovat Anna Sámelová.
Přinášíme souhrn událostí ve slovenských médiích za první
čtvrtletí 2023.
Slovenská rada pro reklamu opět vyhodnotila některé reklamy na Slovensku
jako neetické.
Na slovenská média přišly stížnosti kvůli tomu, jak informovala
o spoluzakladateli Penty či bývalém speciálním prokurátorovi.
V některých případech neeticky.
Top kulinářské weby překračují miliónovou návštěvnost. V printovém
segmentu jsou aktivní a hlavní vydavatelé. Přinášíme přehled
největších slovenských médií o vaření.