Do slovenského éteru míří další rádia
Licenční rada umožní dvěma digitálním rádiím vysílat terestricky.
Přinášíme přehled událostí ve slovenských médiích za první
čtvrtletí roku 2021.
Licenční rada umožní dvěma digitálním rádiím vysílat terestricky.
Přinášíme přehled událostí ve slovenských médiích za první
čtvrtletí roku 2021.
Slovenský reklamní etický kodex porušily „léčivé" výživové doplňky,
kampaň stravovacích lístků, parodie i Alza.
Investiční skupina Penta prodala podíl ve slovenském vydavatelství Petit
Press. Přinášíme genezi finanční skupiny ve vydavatelství.
Rekapitulujeme vývoj slovenských médií v posledních čtyřech letech a
přinášíme přehled těch, která v této době zanikla.
Cílová skupina mladých uživatelů láká na slovenském internetu tradiční
vydavatele, digitální hráče i mezinárodní koncerny.
Přinášíme pohled na vývoj ženských časopisů na Slovensku v posledních
pěti letech.
Jak se v roce 2020 vyvíjel slovenský televizní a rozhlasový trh podle
zprávy slovenské Rady pro vysílání a retransmisi?
Několik vlastnických i personálních změn se odehrálo ve slovenských
médiích v období druhého čtvrtletí 2021.
Jedničkou slovenského internetu zůstala v prvním pololetí
2021 společnost Ringier Axel Springer SK. Do TOP 3 nově pronikla News and
Media Holding.
Trh v prvním pandemickém roce klesal, slovenským médiím se ale dařilo
zvyšovat zisky. Jedničkou zůstává Markíza-Slovakia.