Reklamou Čechy oslovily Bauhaus, Birell a Mastercard
Z 60 vybraných loňských reklam rezonovaly mezi Čechy podle Ipsosu nejvíce
značky Bauhaus, Birell a Mastercard.
Z 60 vybraných loňských reklam rezonovaly mezi Čechy podle Ipsosu nejvíce
značky Bauhaus, Birell a Mastercard.
V české populaci stále převažuje negativní vnímání využití umělé
inteligence v médiích nad pozitivním. Ukazuje to nová vlna výzkumu
zaměřeného na umělou inteligenci v české společnosti od agentury Ipsos a
FSV UK.
Mladá generace Čechů, Gen Z, ztrácí zájem o české národní výběry a
více fandí svému oblíbenému klubu, ukázal výzkum Ipsos pro 2score a
Pragosport.
Ipsos navazuje partnerství s Českou asociací umělé inteligence, cílem je
edukace o možnostech AI na českém trhu.
Trh výzkumných agentur, které jsou sdruženy v organizaci SIMAR, se v roce
2023 meziročně zvýšil o 5 %. V pořadí velikosti výzkumných agentur
podle obratu vede NielsenIQ.
# Výzkum # Marketing # Udržitelnost
Jen 4 % Čechů ví, co znamená zkratka ESG. Dvě třetiny se ale považují
za udržitelné nebo etické spotřebitele.
Zpravodajství se snaží vyhýbat 63 % Čechů, zprávy jim přinášejí
depresivní náladu, vyplývá z průzkumu agentury Ipsos.
Ne každá reklama Super Bowlu musela mít letos celebrity nebo přehnaný
humor, aby byla efektivní a úspěšná, ukazuje analýza Ipsosu.
K nejčastějším dárkům, které Češi kupují letos pod stromeček,
patří dárkové poukazy, sady či zážitky.
Správné zacházení s empatií je nově vznikající oblastí, kde si mohou
značky vytvořit konkurenční výhody. Vyplývá to z průzkumu
agentury Ipsos.