Hokejoví fanoušci se mění, zápasy se sledují více v rodině
Sledování ledního hokeje je více rodinnou záležitostí, hokeji se svými
partnery fandí až 65 % žen, což otevírá nové komunikační možnosti pro
značky.
Sledování ledního hokeje je více rodinnou záležitostí, hokeji se svými
partnery fandí až 65 % žen, což otevírá nové komunikační možnosti pro
značky.
Až 64 % Čechů je jedno, jestli je značka eticky, nebo sociální
zodpovědná, chtějí zejména kvalitní produkty, vyplývá z aktuální
studie Ipsosu.
Obliba rozvozu potravin u českých spotřebitelů letos vzrostla, o něco
více než před dvěma lety chodí také do restaurací, vyplývá ze studie
výzkumné agentury Ipsos.
VOD služba Voyo dokázala zabrat místo tam, kde má na českém
trhu zahraniční Netflix nedostatky, ukazuje případová studie agentury
Ipsos.
Více než polovina Čechů si připomíná v tomto období Dušičky, jen
Halloween slaví 3 % a oba svátky 18 %, vyplývá z průzkumu
řetězce Billa.
Až 13 % značek na tuzemském trhu vnímají Češi jako blízké,
nejbližší jim je Lidl, YouTube nebo Dr.Max, vyplývá z průzkumu Ipsosu.
Téměř polovinu vánočních online objednávek si nechají Češi letos
doručit do výdejních boxů, ukazuje průzkum GLS.
Užívat dne a nepřemýšlet o tom, co bude zítra, to je nový trend, který
posiluje u mladé generace.
Iniciativa Pod svícnem chce novou kampaní pomoci dětem v boji proti
násilí.
Češi zůstávají v oblasti umělé inteligence spíše skeptičtí, ukazuje
průzkum agentury Ipsos.