ČT navýší investice do digitálu a výroby původních pořadů
Česká televize nemusí díky přijaté mediální novele omezovat výrobu nebo
přistupovat k dalšímu propouštění.
Česká televize nemusí díky přijaté mediální novele omezovat výrobu nebo
přistupovat k dalšímu propouštění.
Od roku 2006 se hodnota žebříčku Global Top 100 zvýšila o více než
9,3 bilionu dolarů a aktuálně dosahuje 10,7 bilionu dolarů.
Firma IFIS Akvizice II, která investuje do reorganizace a vlastní licenci na
vysílání TV Barrandov, měla přejít pod společnost S-24 holding Jana
Čermáka.
Mediální skupina CME, pod kterou patří i tuzemská TV Nova, pokračuje
v digitální transformaci a postupně mění skladbu svých příjmů.
V zemích, kde působí, ale neuplatňuje čistě centrální strategii,
popisuje Klára Brachtlová, Deputy CEO skupiny CME.
Online reklama v roce 2024 dosáhla 64 miliard korun, což představuje
meziroční nárůst o 7,5 %. Vyplývá to z pravidelných ročních údajů
profesního sdružení SPIR.
Česká tenistka Karolína Muchová je tváří kampaně Direct Pro a stala se
zároveň investorkou tohoto fondu.
V průměru o necelých pět procent rostl v loňském roce rádiový trh
s reklamou.
Retail ovlivňuje mnoho trendů, kromě technologického rozvoje a důrazu na
udržitelnosti je vidět, že roste poptávka po potravinách pro zdraví,
zaznělo na konferenci Retail Summit.