Petr Hatlapatka: CTV reklama roste v zásahu i v ceně
O klíčových trendech ve videoreklamě a také o tom, jak Media Club reaguje
na poptávku klientů po kvalitní videoreklamě, mluví Petr Hatlapatka
z Media Clubu.
O klíčových trendech ve videoreklamě a také o tom, jak Media Club reaguje
na poptávku klientů po kvalitní videoreklamě, mluví Petr Hatlapatka
z Media Clubu.
Skupina Prima spouští knihovnu videí, kterou mohou její partneři umístit
k vlastním médiím. Za to, že odkaz na službu Prima Play i s reklamou
vloží na své stránky, jim Prima zaplatí 30 %. Nový produkt pro prodej
videoreklamy označuje Prima za revoluční.
Také tematické stanice zastupované společností Atmedia se potýkají se
zaplněností svého reklamního prostoru. Umístit nemohou až pětinu
poptávaných GRPů.
Výnosově nejsilnější hráč komerčního TV trhu zaznamenává
neoslabující tlak na svůj reklamní prostor. Někteří klienti už proto
jednají o rezervacích pro své dodatečné investice. Už teď je jisté, že
se cena TV reklamy znovu zvýší. Ve hře je také změna cílové skupiny pro
rok 2025.
Zastupitelství Media Club rozšířilo nabídku svého inventory pro prodej
videoreklamy o Canal+. Přináší sportovní obsah a také kvalitu zásahu,
říká Petr Hatlapatka.
Přestože výhledy pro letošní rok byly na reklamním trhu opatrné, jeho
začátek je pro rádia Media Clubu optimistický.
Trh televizní reklamy pokračuje v růstu i v prvních měsících
letošního roku a zvýšená poptávka po televizním reklamním prostoru
přetrvává.