LG spouští Radio Optimism, hudbou podpoří mezilidské vztahy
Nová globální kampaň navazuje na myšlenku „Life’s Good“ a reaguje na
„pocit odcizení v digitální době".
Nová globální kampaň navazuje na myšlenku „Life’s Good“ a reaguje na
„pocit odcizení v digitální době".
# Aktuality # Reklama # Marketing
V pražské pobočce na Vítězném náměstí instaloval řetězec KFC hru,
kterou je možné hrát od 6. do 9. února. Ti, co se zúčastní a nasdílí
svůj zážitek, vyhrají kupony na vybrané produkty KFC.
Uživatelům profesní sociální sítě nejspíš začne chodit větší
množství nevyžádaných zpráv. A podílet se na tom má také umělá
inteligence.
Německé veřejnoprávní televize ARD a ZDF sice fungují jako samostatná, na
sobě nezávislá média, nicméně existující body, v nichž se mohou obě
média propojovat. Jedním z nich jsou jejich online videotéky.
Navzdory pandemii koronaviru mnoho firem až zdvojnásobuje své investice do
reklamy na sociálních sítích, ukazuje report Socialbakers.