Sociální sítě: Zájem roste o živý přenos, social commerce i TikTok
Za poslední dekádu se krajina sociálních sítí významně proměnila.
Větší prostor získává live streaming, social commerce a TikTok.
Za poslední dekádu se krajina sociálních sítí významně proměnila.
Větší prostor získává live streaming, social commerce a TikTok.
Sociální sítě fungují odlišně jako zdroje zpravodajství. Tradiční
mediální organizace se na sociálních sítích pro velmi mladé uživatele
obtížněji prosazují, ukazuje studie Digital News Report.
Technologický gigant mění svůj přístup k aplikaci Messenger. Videohovory
zkouší vrátit přímo do facebookové aplikace.
# Aktuality # Retail # Reklama
Královna slev je hlavní hrdinkou nové hip-hopové písně Kauflandu, kterou
chce ve své online kampani oslovit mladší generaci zákazníků.
Odkazy ve Stories, reklamy na Reels videa nebo budování komunit, to jsou
novinky, které Instagram a Facebook uvedly v poslední době.
Facebook již nebude umožňovat zadavatelům, aby cílili svou reklamu na lidi
pod 18 let podle zájmů a dosavadních aktivit.
Sociální síti se necelý rok fungující nápodoba formátu stories
neosvědčila. Přesto chce nabyté poznatky využít k vylepšování své
služby.
Trendem na sociálních sítích se začíná stávat nabídka exkluzivního
zpoplatněného obsahu. Po Twitteru s ním má své záměry i Instagram.
# Marketing # Internet & Mobil
Na Facebooku přeskočil s počtem sledujících Okamura Andreje Babiše. Ze
stran však se nejvíce daří Pirátům.
I když na špici sociálních sítí se v České republice stále drží
dvojice YouTube a Facebook, z pohledu růstu začíná být zajímavý
i TikTok a Snapchat.