Partneři nabídnou v Karlových Varech pikniky, jógu i tiché disco
Začíná 57. ročník Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, na
který si jeho partneři připravili celou řadu aktivací.
Začíná 57. ročník Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, na
který si jeho partneři připravili celou řadu aktivací.
Na karlovarském festivalu se letos představí vedle již zavedených partnerů
i mnoho nových, mimo jiné Campari nebo Rohlík.
V nové kampani komunikuje dodavatel plynu a elektřiny Innogy své
asistenční služby zdarma.
Na Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary mají jeho partneři již
připraveny své letošní aktivace. Jen výjimečně svou aktivitu omezují.
Innogy kampaní komunikuje svůj produkt Optimal. Její součástí je
i newsletter s dynamicky generovaným personalizovaným videem.
Nejedna značka na českém trhu promptně zareagovala na současnou situaci a
připravila novou kampaň na dálku.
Innogy nasadila do televize novou kampaň. Její příprava probíhala přes
videokonferenci, spot natočil herec Pavel Šimčík na telefon.