Během festivalu nabídnou Karlovy Vary aktivace na každém kroku
Začíná 59. ročník Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary a
s tím nejen přehlídka filmů, ale i partnerských aktivací.
Začíná 59. ročník Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary a
s tím nejen přehlídka filmů, ale i partnerských aktivací.
Innogy spouští novou jarní kampaň, která láká nové zákazníky na pokles
cen energií a odměnu za přechod.
Za kreativního partnera pro digitální komunikaci si Innogy vybrala agenturu
Better.
Innogy spouští novou kampaň. Pavel Šimčík a Petra Špindlerová v ní
tráví podzimní den na chalupě a užívají si „zasloužené odměny".
Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary zahajuje svůj 58. ročník, jeho
partneři lákají na celou řadu aktivací.
Po více než 20 letech mění skupina Innogy vedení své komunikace. Martin
Chalupský odchází a bude působit jako konzultant, jeho kompetence převezme
Zuzana Tylčerová.
V nové kampani se Innogy opět spojuje s Pavlem Šimčíkem a Petrou
Špindlerovou. Komunikují bezplatné opravy spotřebičů ke smlouvě.
Innogy spouští novou kampaň s Pavlem Šimčíkem a Petrou Špindlerovou,
tentokrát ukazuje eskapády během společného vaření.