DAB+ propaguje pro ČRA moderátor Tomáš Pancíř
České Radiokomunikace nasadily na svůj informační kanál „Nalaďte se na
digitální vysílání ČRA“ nový informační spot propagující výhody
digitálního rádia DAB+.
České Radiokomunikace nasadily na svůj informační kanál „Nalaďte se na
digitální vysílání ČRA“ nový informační spot propagující výhody
digitálního rádia DAB+.
GSK/ViiV Healthcare spolu s partnery pokračuje v osvětové kampani na téma
destigmatizace lidí žijících s HIV/AIDS.
Deštník proti drahotě je první z kampaní, kterou připravilo nové
oddělení stratkom. Jeho vedoucí Pavel Lupjan odhaduje, že ročně může
v rámci oddělení vzniknout pět až deset kampaní.
Kampaň se primárně zaměřuje na překonání ostychu z čerpání pomoci a
představuje tři hlavní pilíře vládního programu.
Představitelé hlavního města zveřejnili nový Metropolitní plán.
Součástí informační kampaně „To je plán“ jsou diskuze, výstava,
komentované prohlídky nebo road tour.
Integrační centrum Praha si na přípravu informační kampaně vybralo
agenturu Goodkin.