Fanta uvádí tajnou příchuť, spojuje se s Maršálkem
Fanta znovu přichází s tajnou příchutí. Do kampaně #WhatTheFanta se
letos zapojuje i cukrář Josef Maršálek.
Fanta znovu přichází s tajnou příchutí. Do kampaně #WhatTheFanta se
letos zapojuje i cukrář Josef Maršálek.
Značka Gillette Venus se spojila s českými influencerkami, které sdílí
své intimní příběhy kůže.
Společnost Lafluence přináší nový kvartální žebříček instagramových
skokanů, statistiky nejsledovanějších influencerů a seznam
nejoznačovanějších brandů mezi českými a slovenskými instagramovými
tvůrci.
Počty sledujících nebo interakcí neříkají nic o tom, jak lidé
influencera vnímají. I k tomu by se mělo při výběru influencerů
přihlížet, píše Petr Tomáš z GroupM.
Na reklamě se známými osobnostmi Češi nejvíce oceňují dlouhodobou
spolupráci, přirozený a přesvědčivý projev či přiléhavé odvětví.
Kdo je Dana? Ministerstvo vnitra nabídlo odpověď na internetový fenomén a
získalo miliony zobrazení.
Příspěvky od influencerů na sociálních sítích vyvolají zájem
o propagovaný produkt či službu až u 81 % spotřebitelů.
Česká spořitelna vytvořila speciální kolekci oblečení, jež upozorňuje
na rizika během nakupování a prodeje na internetu.
Influencer marketing je stále důležitější součástí strategie značek.
Podstatné ale je umět s ním správně pracovat a využívat všech jeho
výhod, zaznělo na konferenci Influencer marketing ve službách značky.
# Marketing # Internet & Mobil
Na špici popularity českých influencerů se drží Kovy, Leoš Mareš a Nikol
Leitgeb, dříve Štíbrová.