Influencer marketing L’Oréal zajistí WS Czech a AMI
Influencerské aktivity pro všechny značky v České republice, na Slovensku
a v Maďarsku obstarají agentury WS Czech a AMI Communications Slovakia.
Influencerské aktivity pro všechny značky v České republice, na Slovensku
a v Maďarsku obstarají agentury WS Czech a AMI Communications Slovakia.
Známí influenceři se v kampani Philipsu utkali o to, kdo bude mít hezčí
úsměv. Zásobu sonických kartáčků pak rozdali na charitu.
V nové kampani Jägermeister nejen poukazuje na zodpovědné pití, ale
zároveň připomíná správné servírování.
Rapeři, streameři, profesionální esportoví hráči a fitness trenéři se
v kampani Philips za pomoci holicího strojku One Blade promění do hrdinů
z herního prostředí.
Na podporu věrnostního programu My Air vytvořila Air Bank spot ve spolupráci
s influencerem firmy GymBeam.
Energetický nápoj Big Shock! vydává limitovanou edici s motivem
Hunger Games.
Skokanem třetího čtvrtletí se na českém Instagramu stal podle platformy
Lafluence profil Vagabundi na Cestách, který má za poslední tři měsíce
122% přírůstek sledujících. Cestovatelské profily se v Česku stabilně
drží mezi nejvíce rostoucími účty na sociálních sítích.
Josef Maršálek připravil pro Ahmad Tea, která je v Česku třicet let, tři
recepty jako součást podzimní kampaně.
# Výzkum # Marketing # Aktuality
V posledních třech letech se čeští influenceři, kteří byli respondenty
spontánně zmiňováni jako první, příliš nemění. Vyplývá to
z nejnovějšího průzkumu Influencer monitor od VŠE.
Lafluence přináší čerstvé influencerské žebříčky. Skokany druhého
kvartálu se na Instagramu staly zejména cestovatelské a kulinářské
profily. Z nejsledovanějších influencerů baví nejvíce Leoš Mareš a Anna
Šulcová.