Výzkum: Na šíření dezinformací se podílejí i známé osobnosti
V souvislosti s koronavirem se po internetu šíří značné množství
dezinformací. Významnou roli v tom hrají i známí lidé, ukazuje výzkum
Reuters Institute.
V souvislosti s koronavirem se po internetu šíří značné množství
dezinformací. Významnou roli v tom hrají i známí lidé, ukazuje výzkum
Reuters Institute.
Současná situace nabízí značkám, které využívají influencery, nové
možnosti, píše Jitka Altman.
I k situaci s pandemií koronaviru se musí firmy postavit čelem a
komunikovat ke svým spotřebitelům, píše firma Socialbakers.
Nový model tenisek RS-X3 Puzzle podporuje Puma kampaní se zpěvákem Benem
Cristovaem.
Módní e-shop ZOOT nasadil na TV Óčko vlastní pořad „Vohákni se jako
booh“, jenž je propojen s hlasováním na sociálních sítích.