Tchibo podporuje novinku Mazagrande s tonikem
Prostřednictvím kampaně komunikuje Tchibo novinku svého nápoje Mazagrande
Yuzu Tonic.
Prostřednictvím kampaně komunikuje Tchibo novinku svého nápoje Mazagrande
Yuzu Tonic.
Provozovatel největší sociální sítě světa rozšiřuje možnosti,
kterými si mohou zajímaví autoři přijít k výdělku.
Vzhledem k silné letní sezóně připravilo Letiště Praha komunikační
kampaň s radami pro cestující. Její součástí je také zahájení
spolupráce s influencerkou Eliškou Hudcovou.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Novou značku rostlinných nápojů Gou! podpoří Danone kampaní
s influencery.
# Aktuality # Internet & Mobil
Firmy si na platformě Lafluence mohou ověřit předchozí instagramové
spolupráce libovolných influencerů.
Počet sponzorovaných příspěvků na sociálních sítích roste, zvyšuje se
také poptávka po takovém obsahu.
Koncept nízkouhlíkového životního stylu jako lék na úzkost a nedostatek
peněz představuje nová kampaň organizace Člověk v tísni.
Na sociálních sítích sílí komunity. Důležitá je také autenticita,
která je pro úspěch influencerů klíčová.
Marketing v módním průmyslu je po covidu čím dál silnější v online
prostředí. V marketingových aktivitách se však neztratí ani televizní
reklama.
TikTok je v poslední době velmi oblíbenou sociální sítí. Zapojit tuto
platformu zkouší čím dál více influencerů.