Tesco reaguje na inflaci, zavádí změny v Clubcard programu
Tesco reaguje na složitou ekonomickou situaci a přichází s úsporami
v rámci věrnostního programu Clubcard.
Tesco reaguje na složitou ekonomickou situaci a přichází s úsporami
v rámci věrnostního programu Clubcard.
Česká televize přijímá opatření, kterými reaguje na rostoucí inflaci a
stagnující výši koncesionářského poplatku.
Česká televize bude v souvislosti s rostoucí inflací nucena přehodnotit
své dlouhodobé plány.
Atmedia přináší poslední část rozhovoru s Laurou Kropf, ředitelkou
vztahů s 44 televizními stanicemi, které obchodně zastupuje maďarské
mediální zastupitelství Atmedia.
Rohlík pokračuje v úsilí přinášet cenově dostupnější sortiment díky
privátním značkám a spolupráci s farmáři.
I přes pokles obratu o čtvrtinu v porovnání s prvním kvartálem
loňského roku stále znamená růst oproti předpandemickému období.
Češi už nevnímají covid jako ohrožení a jejich životy se vracejí do
podoby před nástupem pandemie. Zvyšují se ale obavy z rostoucí inflace a
také z války na Ukrajině. Ukazuje to výzkum OMG Research.
Od března zvýší týdeník Respekt prodejní cenu na 50 Kč. Zvyšuje ji
kvůli rostoucím nákladům na tisk.
Dopady pandemie nutí řetězec Ikea ke zvýšení cen v průměru o 9 %.
Změny se týkají i České republiky a úpravy budou probíhat už v prvním
čtvrtletí letošního roku.
Fintech start-up Fondee spouští kampaň, která upozorňuje na rostoucí
inflaci.