Nejhodnotnější firmou světa je Apple, Evropa ztrácí
Nejhodnotnější firmou na světě je americká společnost Apple. V první
trojici se umístilo také Saudi Aramco a Microsoft.
Nejhodnotnější firmou na světě je americká společnost Apple. V první
trojici se umístilo také Saudi Aramco a Microsoft.
Prodejní cena Hospodářských novin se po roce zvyšuje o 5 Kč. Většina
ostatních deníků zdražovala naposledy o loňském podzimu.
Rok 2022 byl ve znamení rostoucí inflace, energetické krize a války na
Ukrajině. I nadále se však klade důraz na udržitelnost.
Přestože noviny a časopisy procházejí kvůli rostoucím nákladům
těžkým obdobím, celému trhu tištěných titulů může situace naopak
prospět, věří vedoucí tiskového nákupu Petra Součková z Omnicom
Media Group.
Podle generace Z dokážou globální značky vyrobit lepší produkty než
lokální firmy. Sázka na lokálnost a nostalgii u ní nemusí fungovat.
Značky čekají nové výzvy, které souvisí s nepříznivým
socioekonomickým vývojem. Nad tím, jak jak by se k těmto výzvám měly
postavit, se zamýšlí Tomáš Preněk z Publicis Groupe.
Ceník rádiové reklamy pro rok 2023 upravuje i zastupitelství Radiohouse ze
skupiny Media Bohemia.
Zastupitelství tematických stanic Atmedia navýší pro příští rok ceny
televizní reklamy o 15 %.
Růst cen promítne televizní skupina Nova částečně do své obchodní
politiky pro rok 2023. Cenu televizní reklamy zvýší o 12 %.
Také řada tuzemských časopisů zvyšuje v průběhu října své prodejní
ceny. Vydavatelé tím reagují na růst nákladů.