TV Nova zdraží pro rok 2024 reklamu o 18 procent
Televizní skupina Nova počítá ve své obchodní politice pro rok
2024 s navýšením ceny za reklamní prostor v průměru o 18 procent.
Televizní skupina Nova počítá ve své obchodní politice pro rok
2024 s navýšením ceny za reklamní prostor v průměru o 18 procent.
Hospodářské noviny zvýší od října významně svou prodejní cenu
v pultovém prodeji.
Televize mají hned na začátku podzimní sezóny zaplněný reklamní prostor.
S postupujícím podzimem se očekává, že poptávka bude dál sílit.
Nárůst ceny pro rok 2024 je podle komerčních hráčů nevyhnutelný.
Hlavní hráči na trhu televizní reklamy už avizují, že pro obchodování
v novém roce budou muset zvýšit cenu TV reklamy až dvouciferně.
Billa se rozhodla trvale snížit ceny u vybraných výrobků. Komunikuje to
reklamní kampaní.
Výrazný růst cen ovlivňuje nákupní chování českého zákazníka.
Přestože nákupy zatím neomezuje, sahá spíše po levnějším zboží a
více nakupuje v promocích, ukazuje výzkum Nielsen IQ, prezentovaný na
Retail Summitu.
Trend deinfluencerů, tedy lidí, kteří odrazují druhé od nákupu té či
dané značky, v kontextu inflace sílí.
Přestože výhledy pro letošní rok byly na reklamním trhu opatrné, jeho
začátek je pro rádia Media Clubu optimistický.
Po letech růstu čeká českou e-commerce tento rok stagnace, průměrná
hodnota košíku klesne až o 10 %, odhadují experti firmy Upgates.
Seznam.cz se loni zaměřil na rozšiřování produktové databáze a podařilo
se mu významně rozšířit výkon produktové inzerce, říká obchodní
ředitel Tomáš Búřil.