Největší vydavatelé deníků zdražili inzerci jen mírně
Jen s mírným zdražením nebo zachováním inzertních cen z loňského roku
vstoupili do roku 2024 největší tuzemští vydavatelé.
Jen s mírným zdražením nebo zachováním inzertních cen z loňského roku
vstoupili do roku 2024 největší tuzemští vydavatelé.
Alza vykázala v roce 2022 čistý zisk 654 milionů korun, oproti
předchozímu roku poklesl o 1,8 miliardy korun.
Tržby v maloobchodě se v listopadu loňského roku zvýšily o 0,9 %.
Jedná se o první růst po 18 měsících poklesu.
Většina Čechů stále šetří. Vyhledávají slevy i privátní značky.
V promocích se v roce 2023 prodalo podle NielsenIQ 66 % zboží.
Očekávané navýšení prodejních cen se projevilo pro rok 2024 u všech
deníků a řady časopisů. Někteří vydavatelé zdražovali už
v posledních měsících roku 2023.
Managing directorka zastupitelství Atmedia Michaela Suráková hodnotí vývoj
televizního trhu v letošním roce. Vyjadřuje se i k pozici VOD služeb a
k eventualitě, zda by Atmedia neprodávala reklamu pro Netflix nebo Disney+.
Česká televize také pro rok 2024 přistupuje ke zvýšení cen TV reklamy.
Zdražení je ale nižší než u komerčních hráčů.
Hlavní obchodní balíčky zastupitelství Radiohouse zvyšují pro rok
2024 ceny rádiové reklamy o 8 %. U některých rádií se ale ceny pro
příští rok nemění.
Dvouciferné navýšení ceny televizní reklamy pro rok 2024 oznámilo
i zastupitelství tematických stanic Atmedia.
Cena televizní reklamy na stanicích zastupovaných společností Media Club se
pro příští rok zvýší minimálně o 22 %. Mění se také základní
cílová skupina na 18–69.