Netflix od října zdraží předplatné i pro stávající zákazníky
Od 9. října zvyšuje Netflix ceny předplatného také stávajícím
předplatitelům.
Od 9. října zvyšuje Netflix ceny předplatného také stávajícím
předplatitelům.
Také tematické stanice zastupované společností Atmedia se potýkají se
zaplněností svého reklamního prostoru. Umístit nemohou až pětinu
poptávaných GRPů.
Trendy na reklamním televizním trhu se nemění a zadavatelé reklamy se musí
připravit na další zdražování reklamního prostoru.
Výnosově nejsilnější hráč komerčního TV trhu zaznamenává
neoslabující tlak na svůj reklamní prostor. Někteří klienti už proto
jednají o rezervacích pro své dodatečné investice. Už teď je jisté, že
se cena TV reklamy znovu zvýší. Ve hře je také změna cílové skupiny pro
rok 2025.
Lidé naši značku sice stále znají, ať už přímo, nebo od rodičů či
prarodičů, ale už jim schází ochota ke koupi, říká Vojtěch Matýs ze
společnosti Zepter.
Pepco zahájilo propagaci své pravidelné nabídky produktů za mimořádně
nízké ceny.
# Marketing # Výzkum # Aktuality
Chování spotřebitelů v gastro se mění, úspěch mají podniky s pestrou
nabídkou, vyplývá z průzkumu.
Jen s mírným zdražením nebo zachováním inzertních cen z loňského roku
vstoupili do roku 2024 největší tuzemští vydavatelé.
Alza vykázala v roce 2022 čistý zisk 654 milionů korun, oproti
předchozímu roku poklesl o 1,8 miliardy korun.
Tržby v maloobchodě se v listopadu loňského roku zvýšily o 0,9 %.
Jedná se o první růst po 18 měsících poklesu.