Deníky před koncem roku zdražily v průměru o dvě koruny
S výjimkou Deníku N se všechny deníky prodávají ve volném prodeji za
vyšší ceny než ve stejném období před rokem.
S výjimkou Deníku N se všechny deníky prodávají ve volném prodeji za
vyšší ceny než ve stejném období před rokem.
Nárůst cen motivoval české spotřebitele k důslednějšímu využívání
věrnostních programů. Jejich znalost zároveň za poslední rok vzrostla.
Nejčastěji se užívají při nákupu potravin, zjistil výzkum
ResSolution Group.
Zatímco klasická rádiová reklama si v nabídce společnosti Radiohouse
zachovává pro příští rok podobné ceny jako letos, u reklamy
v digitálním audiu je růst vyšší.
Česká televize zdražuje reklamní prostor méně citelně než komerční
televizní hráči. Základní cena reklamy zůstává stejná, navyšují se
některé koeficienty.
Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia chystá
stejně jako další hráči na televizním trhu dvouciferné navýšení cen
televizní reklamy.
Nadměrný počet reklamních breaků v televizním vysílání není dobrý
ani pro televizi, ani pro televizní diváky. Komerční ředitel Vladimír
Pořízek vysvětluje, že zvýšení cen TV reklamy je jedinou možností, jak
Media Club může této situaci čelit.
Obchodní politika televizní skupiny Nova počítá pro rok 2025 se
zdražením reklamy o více než pětinu.
Mediální sněmovní výbor podpořil ve středu zvýšení televizního a
rozhlasového poplatku.